eCommunity מציגה: אלגוריתם מיוחד המדרג את שלל הנושאים הרלוונטיים לקידום מוצר באמזון, ומייצר עבור לקוחותינו דו"ח מפורט שכולל את כל השיפורים שיש לבצע על מנת לשפר את דירוג המוצרים והמכירות באמזון. 

שירות צ'ק אפ - אופטימיזציה לעסק שלך באמזון

תוכן

כתיבה שיווקית עניינית המתארת את יתרונות המוצר ותועלותיו באופן המדויק ביותר עבור הקונים, זהו פרמטר חשוב מאד, המבדיל בין מכירה לנטישה.

ביקורת

בדיקת הביקורות הקיימות על המוצר ושיפור הדירוג ע"י משתמשים ובלוגרים שיכולים להמליץ על השימוש בו.

קטגוריה

השתייכות לקטגוריה שאינה רלוונטית, עשויה לפגוע באינדוקס באמזון ובכמות החשיפות שהמוצר יקבל, ובכך בסיכוי של הלקוח שלכם למצוא אותו.​

מחקר מילות מפתח

" אני לא מוצא את המוצר שלי באמזון" . מילות המפתח, חשובות ורלוונטיות לחיפוש המוצרים ומציאתם באמזון.

מחיר

מחיר שאינו תואם את תנאי השוק, הנישה והמתחרים, יפגע לנו ב- BSR.

קמפיינים בתוך אמזון

הקידום הממומן הוא הצינור הראשוני להגיע ללקוחות, מבלי לעבור את מסכת הקידום האורגני. PPC נכון ורלוונטי, יסייע באופן משמעותי לקידום האורגני.

סרטונים

האופן הטוב ביותר להמחיש את המוצר. אמזון מאשר כלי זה באופן מוגבל, בהתאם לסוג חשבון המוכר הספציפי.

מבצעים

פרמטר שעוזר באופן משמעותי להנעה לפעולה, ולסגירת המכירה בפעמים רבות.

מידע על המוצר

נושא קריטי בטיפול בהתנגדויות בשלב המכירה, ויכול במקרים רבים להיות ההבדל בין סגירת מכירה לנשירה מהדף.

תמונות

בעולם ה E-COMMERCE, כאשר מתבטל תהליך המכירה הבין אישי, התמונות מהוות את צינור התקשורת העיקרי עם הלקוח.

הגדרות שיטת השילוח

שיטת משלוח שאינה נכונה עבור מוצר ספציפי, יכולה לגרום להוצאות רבות, ועשויה להוביל לתלונות לקוח ולפגיעה במטריקס חשבון המוכר.

שאלות ותשובות

צינור קשר נוסף עם הלקוחות, בו ניתן להעביר מידע וחידודים לגבי המוצר.