באמצעות אלגוריתם מיוחד שפיתחנו המדרג באופן יחסי את שלל הנושאים הרלוונטיים לקידום מוצר באמזון נחזיר לכם דו"ח מפורט היכיל את השיפורים שיש לבצע על מנת לשפר את הדירוג של המוצרים שלכם

צ'ק אפ - להיכנס עם מעט מכירות ולצאת עם הרבה

תוכן

כתיבה שיווקית עניינית המתארת את יתרונות המוצר ותועלותיו באופן המדויק ביותר עבור הקונים, זהו פרמטר חשוב מאד, המבדיל בין מכירה לנטישה.

ביקורות

הביקורות מהוות מקור מידע חשוב ביותר עבור הלקוח הפוטנציאלי, לכן יש לדאוג לכך שהשירות והמוצר הנמכר הינם ברמה גבוהה.

קטגוריה

השתייכות לקטגוריה שאינה רלוונטית, עשויה לפגוע באינדוקס באמזון ובכמות החשיפות שהמוצר יקבל, ובכך בסיכוי של הלקוח שלכם למצוא אותו.​

מחקר מילות מפתח

" אני לא מוצא את המוצר שלי באמזון" . מילות המפתח, חשובות ורלוונטיות לחיפוש המוצרים ומציאתם באמזון.

מחיר

מחיר שאינו תואם את תנאי השוק, הנישה והמתחרים, יפגע לנו ב- BSR.

קמפיינים בתוך אמזון

הקידום הממומן הוא הצינור הראשוני להגיע ללקוחות, מבלי לעבור את מסכת הקידום האורגני. PPC נכון ורלוונטי, יסייע באופן משמעותי לקידום האורגני.

סרטונים

האופן הטוב ביותר להמחיש את המוצר. אמזון מאשר כלי זה באופן מוגבל, בהתאם לסוג חשבון המוכר הספציפי.

מבצעים

פרמטר שעוזר באופן משמעותי להנעה לפעולה, ולסגירת המכירה בפעמים רבות.

תיאור המוצר

תיאור מוצר נכון הינו חשוב ביותר, גם עבור המכירה של המוצר וגם בכדי שלקוחות יוכלו למצוא אותו בתוצאות החיפוש.אנו נוודא שהטקסטים שלכם רלונטים ומובילים לתוצאות הרצויות.

תמונות

בעולם ה E-COMMERCE, כאשר מתבטל תהליך המכירה הבין אישי, התמונות מהוות את צינור התקשורת העיקרי עם הלקוח.

הגדרות שיטת השילוח

שיטת משלוח שאינה נכונה עבור מוצר ספציפי, יכולה לגרום להוצאות רבות, ועשויה להוביל לתלונות לקוח ולפגיעה במטריקס חשבון המוכר.

שאלות ותשובות

צינור קשר נוסף עם הלקוחות, בו ניתן להעביר מידע וחידודים לגבי המוצר.